läxor, prov å skola.

bjuder på denna i brist på annan skit.
 
Hela denhä veckan har ungefär sett ut såhär: sova, skola, äta, stall, prov, läxor. Trååk att inte hinna rida. Har haft 5 st prov/förhör denna vecka... "2 st imorgon, tar dem på talang, ger upp på skolan för stunden.
 
Eftersom att jag inte hunnit göra mycket annat nu i en vecka har jag inte så mycket å berätta. Fyllde år på tisdaan. 14 år. Skola, stall & myys me linn. Inge speciellt men endå. Taggar 23:e nu, då vi firar min födelsedag me mina älsklingar.
En dag kvar i skolan, så skönt. Kvällen kommer tyvärr bestå av att vara ledare på disco för enmassa knattar. Trrök men så e livet. Lördag kommer natalie och noel hit. Mys å ridning osv. På kvällen kommer Veijo & hälsar på mig, firar min birthday då också. Söndag kommer hannagulle min stallslav hah åå rider me mej. Helt ok helg. Fredagen skulle gärna få ändras men... GLAD i alla fall. tror ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0